onsdag 2 november 2011

Efterlysning


Hej undrar om någon har en gammal båtmotor som de vill bli av med? Skulle vilja ha en med kort rigg och ca: 4hk ska ha den på en liten eka.
mvh Bruno maila gärna vad ni har och vad ni vill ha betalt för den.